11.Результати моніторингу якості дошкільної освіти

 

 

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

за 2020-2021н.р.

по  Віньковецькому ЗДО  ясла-садку № 1 комбінованого типу

       Протягом  2020-2021 н.р. в ЗДО № 1 було обстежено 5 груп дошкільного віку. Всі групи дошкільного віку виконують вимоги Базового компонента дошкільної освіти, через реалізацію  програми  «Українське дошкілля».

Рівень засвоєння дітьми дошкільного закладу вимог програми визначається на основі критеріїв результативності освітньої  роботи.

Аналіз результатів моніторингу показників результативності освітнього  процесу дав слідуючі результати:

 

 

Групи

Вихователі

Кількість дітей

Критерії

Показники проявів форм активності

 

В

Д

С

Н

Група старшого дошкільного віку №1

Кукурудза В.О.

Герасимчук Г.І.

13

кількість

 

4

7

2

0

%

30,7 %

53,8 %

15,4 %

0 %

Група старшого дошкільного №2

Сметана О.В.

Герасимчук Г.І.

16

кількість

 

3

12

0

1

%

18,7%

75 %

0%

6,3%

Група старшого дошкільного віку№3

Червонюк Н.П.

   Погурало З. П.

13

кількість

 

0

7

6

0

%

0 %

53,8%

46,2%

0 %

Група середнього дошкільного віку.

Боднар О.С.

Шкроблюк Л. А.

27

кількість

 

0

20

7

0

%

0 %

74 %

26%

0 %

Група молодшого дошкільного  віку №2

Морозова О. Л.

Гендзерська А.Є.

16

кількість

 

     5

     6

4

1

%

31,2 %

37,5 %

25%

6,3 %

Загальний показник

      85

кількість

 

12

52

19

2

%

 

14,1 %

 61,2%

22,4 %

2,4%

                 

 

 

 

Середній  відсоток  рівня показників результативності освітнього процесу дітей  Віньковецького ДНЗ, №1 спостерігається у наступному:

 

-         освітня лінія «Гра дитини» (8,5 %),

 

-         освітня лінія «Дитина у природному довкіллі» ( 8,3%),

 

-         освітня лінія «Особистість дитини»  (8,8 %)

 

-         освітня лінія «Мовлення дитини» (7,7%),

 

-         освітня лінія «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» (7,7%),

 

-         освітня лінія «Дитина у світі мистецтва» (8,6 %),

 

-         освітня лінія «Дитина в соціумі» (8,4%).

 

 

 


 

 

 

Всього по дошкільному навчальному закладу серед обстежених 5 груп були отримані наступні результати:

 

                                         

 

Всього обстежено – 85дітей

Високий

рівень

кількість

12  дітей

%

14,1%

Достатній

рівень

кількість

52  дітей

%

61,2 %

Середній рівень

кількість

19  дітей

%

22,4%

Низький рівень

кількість

2  дітей

%

2,4 %

Рекомендації:

 

Вихователям всіх груп та спеціалістам дошкільного закладу:

 

·        - продовжувати вдосконалювати роботу щодо формування мовленнєвої та логіко-математичної компетентностей дошкільників.;

·        - продовжувати формувати стійкий інтерес до застосування інноваційних технології під час освітнього процесу;

·        - всебічно підтримувати активність кожної дитини, створювати умови для розвитку обдарованості, творчості;

·        - продовжувати роботу над розвитком пасивного та активного словника дітей в різних видах діяльності;

·        - вихователям старших груп надавати перевагу індивідуальним формам роботи у різних напрямках з дітьми в ІІ пол..дня, які частково відвідують дошкільний заклад;

·        - продовжувати співпрацю зі школою, щодо стійкої мотивації дошкільників вчитися.